حکمت اله نوذری

معاونت امور خیرین بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر

**********************************************

 

شرح وظایف دفتر کمک های مردمی معاونت امور خیرین

 

1-  بررسي،تهيه و تنظيم طرح ها و برنامه هاي مؤثر جهت توسعه و افزايش سطح مشاركت مردم و مؤسسات غيردولتي ، خيريه وعام المنفعه.

2- بررسي وتهيه ی الگوها،طرح ها و روندهاي مؤثر و تنظيم برنامه هاي مربوط به شكل گيري، تقويت و توسعه ی شبکه ی مشاركت و همكاري مؤسسات مردمي و غير دولتي در استان و کشور.

3- مطالعه و بررسي به منظور دستيابي به شيوه هاي نوين و برتر جلب و سامان دهي مشاركت ها و همكاري هاي مردم و تشكل هاي مردمي و مؤسسات غيردولتي و غيرانتفاعي و مؤسسات خيريه و عام المنفعه براي تحقق اهداف و برنامه ها، تأمين منابع و خدمات و توسعه ی همكاري ها با بنیاد غدیر.

4- مطالعه،بررسي و برنامه ريزي جهت توسعه ی فرهنگ و احيای سنت ها و گسترش احكام اسلامي در موضوعات انفاق، زكات، صدقات، اكرام و… به منظور كمك به برنامه های غدیر.

5- بررسي و برنامه ريزي به منظورشناسايي خيرين داخل و خارج از استان و بهره گيري از نيات، باورها علایق خيرخواهانه و توان و امكانات آن ها در جهت توسعه و تحقق خدمات و اهداف برنامه های بنیاد غدیر.

6- بررسي،برنامه ريزي و الگوسازي جهت نظام مند ساختن و توسعه و بهكرد ارتباطات سازماني و فراسازماني، محافل،شبكه هاي ارتباطی و حمایتی مردمي و تشكل هاي غيردولتي در حوزه ی مشارکت های مردمی بنیاد غدیر.